Via Mijn Woonservice kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week, zaken met Woonservice regelen. Erg gemakkelijk, u bent namelijk niet gebonden aan onze openingstijden.
Dit kunt u regelen via Mijn Woonservice:
- Een reparatieverzoek doorgeven
- Zonnepanelen aanvragen
- Een vraag aan ons stellen
- Uw huur opzeggen
- Openstaande posten betalen via iDEAL.
- Stroomaansluiting voor inductie koken aanvragen
- Een product uit het ThuisBest pakket aanvragen
Nog geen account voor Mijn Woonservice? Zo maakt u een account aan:
Krijgt u weleens e-mail van ons? Dan is uw e-mailadres bij ons bekend. Doe dan het volgende:
- Klik rechts bovenin op de knop MIJN WOONSERVICE.
- In het midden ziet u staan "Persoonlijke pagina". Klik op "Inloggen". Vervolgens kiest u de optie wachtwoord vergeten.
- U ontvangt dan binnen enkele minuten een e-mail met een nieuw wachtwoord. Zodra u bent ingelogd kunt u dit wachtwoord zelf aanpassen.
Hebben wij nog geen e-mailadres van u? Of weet u het niet zeker? Doe dan het volgende:
Ga dan naar
Zodra wij uw e-mailadres geregistreerd hebben, ontvangt u een e-mail met daarin een tijdelijk wachtwoord. Zodra u bent ingelogd kunt u dit wachtwoord zelf aanpassen.
Esther: 'Ik kan zelf kiezen wanneer de vakman langskomt. Super handig!'