Wat kunt u met Mijn Woonservice?

Via Mijn Woonservice kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week, zaken met Woonservice regelen. Erg gemakkelijk, u bent namelijk niet gebonden aan onze openingstijden.

Dit kunt u regelen via Mijn Woonservice:

  • Een reparatieverzoek doorgeven
  • Zonnepanelen aanvragen
  • Een vraag aan ons stellen
  • Uw huur opzeggen
  • Openstaande posten betalen via iDEAL.
  • Stroomaansluiting voor inductie koken aanvragen
  • Een product uit het ThuisBest pakket aanvragen
Inloggen Mijn Woonservice

Nog geen account voor Mijn Woonservice? Zo maakt u een account aan:

Krijgt u weleens e-mail van ons? Dan is uw e-mailadres bij ons bekend. Doe dan het volgende:

  1. Klik rechts bovenin op de knop MIJN WOONSERVICE.
  2. In het midden ziet u staan "Persoonlijke pagina". Klik op "Inloggen". Vervolgens kiest u de optie wachtwoord vergeten.
  3. U ontvangt dan binnen enkele minuten een e-mail met een nieuw wachtwoord. Zodra u bent ingelogd kunt u dit wachtwoord zelf aanpassen.

Hebben wij nog geen e-mailadres van u? Of weet u het niet zeker? Doe dan het volgende:

Ga dan naar www.woonservice.nl/registreren. Hier kunt u uw e-mailadres doorgeven.

Zodra wij uw e-mailadres geregistreerd hebben, ontvangt u een e-mail met daarin een tijdelijk wachtwoord. Zodra u bent ingelogd kunt u dit wachtwoord zelf aanpassen.

Registreren

Esther: 'Ik kan zelf kiezen wanneer de vakman langskomt. Super handig!'